Wilier Izoard XP to jeden z najchętniej kupowanych w naszym sklepie karbonowych rowerów szosowych. Powodów jest kilka: bardzo dobra cena, niezwykła trwałość i bardzo ładny wygląd.
W tym sezonie model został zastąpiony linią GTR.
Problemem w gotowych rowerach jest zazwyczaj wyposażenie. Producenci, żeby obniżyć cenę roweru, montują tańsze komponenty: siodła, sztyce, kierownice i mostki. Nie ma to wpływu na bezpieczeństwo, ale podnosi wagę roweru.
Jeden z naszych klientów zdecydował się wymienić w Wilierze wspomniane części. Wybrał linię 3T Team: karbonową kierownicę aerodynamiczną Aeronova, sztycę karbonową Stylus z 25 mm offsetem i mostek ARX. Wymieniliśmy również siodło tradycyjne na anatomiczne ISM Breakaway na tytanowych rurkach. Ponieważ kierownica ma zupełnie inną geometrię, a siodło wymaga innego zamocowania, zrobiliśmy ponowny bike fitting. Mostek został skrócony o 20 mm, co jest regułą w przypadku kierownicy 3T Aeronova, a siodło przesunięte do tyłu (siodła ISM mają inną budowę).
Rower w komponentami w kolorze czarno/czerwonym wygląda świetnie.