Bike Fitting - Mam Świetną Pozycję

Argon 18 na Tour de France

 

photo de groupe
Montreal (Kanada), 15 lipca 2014r. -kanadyjski producent rowerów Argon 18 zrobił milowy krok w rozwoju firmy: podpisał właśnie kontrakt z drużyną uczestniczącą w Tour de France. W ten sposób dołączył do elitarnego grona marek reprezentowanych w najbardziej prestiżowej imprezie kolarskiej na świecie.
Trzyletni kontrakt jest dowodem uznania przez ekspertów i kolarską elitę najwyższej jakości rowerów Argon 18.
„To historyczne wydarzenie dla naszej marki i dla naszego zespołu! Udział w Tour de France jest bardzo ważnym etapem dla naszej firmy, ponieważ potwierdza i umacnia pozycję Argon 18 wśród najlepszych światowych producentów”, wyjaśnia Gervais Rioux, olimpijczyk i założyciela firmy.
„Z radością ogłaszamy, że doszliśmy do porozumienia z jednym z zespołów uczestniczących w tegorocznym Tour de France. Niestety, nie możemy ujawnić, ze względu na obowiązujące kontrakty, jaka to drużyna. Będziemy musieli poczekać do końca Tour’u aby to zrobić, ale mogę was zapewnić, że będziemy uważnie obserwować drużynę do tego czasu! ” dodaje Martin Rioux, współwłaściciel i prezes Argon 18
O wyborze Argona zdecydowała jakość rowerów. Choć wielu innych producentów zabiegało o możliwość sponsorowania pro-tourowego zespołu , wybór padł na firmę z Montrealu.
Kontrakt obejmuje oczywiście rowery dla zawodników, obsługę techniczną zespołu, jak również znaczny wkład finansowy.
Nowy kontrakt jest efektem dobrze zaplanowanej strategii biznesowej .
Firma pracuje bez wytchnienia od 25 lat, aby Argon 18 należał do grona najlepszych na świecie producentów specjalistycznych rowerów sportowych. Zespół , z bardzo mocnym działem badawczym i projektowym, kładł szczególny nacisk na innowacyjność.
Byli pionierami w integrowaniu wspornika kierownicy, przedniego widelca i kierownicy czasowej (ONEness concept ). Rozwiązanie to jest obecnie stosowane w blisko 35% rowerów triathlonowych uczestniczących w zawodach Ironman.
Argon 18 zajmuje ponadto ósme miejsce wśród marek najbardziej obecnych i w triathlonie. „Każdego roku, Kona służy jako barometr pokazujący naszą pozycję w odniesieniu do konkurencji . W ciągu zaledwie dwóch lat, liczba zawodników jeżdżących na naszych rowerach wzrosła o 26%. To jasne, że doskonała reputacja naszych produktów, a i co za tym idzie udział w rynku, rośnie w postępie geometrycznym, ” mówi Stéphane Mayer, Dyrektor Argon 18.
Ta wypowiedź zapowiada rozwój kanadyjskiej firmy. Widoczność zapewniana przez
sponsoring drużyny uczestniczącej w takich wyścigach , jak Tour de France, będzie znakomitym wsparciem sprzedaży na dotychczasowych rynkach i pomoże w zdobywaniu nowych.
Rowery Argon 18 są dostępne w 40 krajach na całym świecie. Rok po roku, kanadyjski producent odnosi sukcesy w nowych krajach. Dzieje się tak dzięki ciągłemu dążeniu do
innowacyjności i oferowaniu klientowi najwyższej jakości rowerów, dostosowanych do potrzeb każdego kolarza..
Takie jest motto, od momentu założenia firmy 25 lat temu , aż do dzisiaj, założyciela Agon 18, byłego mistrza, Gervais Rioux.