Triathlonista, który kupił rok temu rower Argon 18 Krypton, zamówił u nas kolejną, tym razem czasową „maszynę”: E119 TRI. Po przygotowaniu roweru, w oparciu o precyzyjne instrukcje Zawodnika: Shimano Ultegra Di2, korby 172,5 mm 39/53, siodło anatomiczne ISM, spotkaliśmy się na ostatecznym dopasowaniu roweru. Mieliśmy złożone dwie E119-stki, w rozmiarze M i L. Po pierwszych testach kontynuowaliśmy fittowanie na większej ramie.
Kierownica czasowa ma ogromną ilość regulacji, można w bardzo szerokim zakresie dopasować wysokość, rozstaw, kąt pochylenia podłokietników i wysunięcie rurek. Sztyca podsiodłowa pozwala na łatwe ustawianie kąta pochylenia siodła i regulację przód-tył.
Argonauta, od ostatniej wizyty bardzo zeszczuplał, a zademonstrowane dzisiaj gibkość i sprawność były imponujące. Dlatego zdecydowaliśmy się na ustawienie agresywnej pozycji Tri, z kątem pochylenia pleców 22 stopnie i mocnym przesunięciem ciała do przodu: kolano wyprzedziło oś pedału (mierzone w poziomym ustawieniu korby) 93 mm.
Ponieważ zawodnik jeździł wcześniej na siodle ISM Century, w E119-ce zamontowaliśmy równie wygodne siodło ISM PR 2.0.
Rower po fittingu będzie wymagał jeszcze sporo pracy. Po zakończeniu pracy zostanie zapakowany do przywiezionej przez klienta walizy i wysłany. Argon 18 przygotował szczegółową instrukcję demontażu zintegrowanej kierownicy dla osób transportujących rowery w ten właśnie sposób.