Dzisiejszy bike fitting źle się zapowiadał. Mieliśmy zająć się poprawą pozycji na rowerze Focus Chrono. Był to poprzedni model, projektowany wiele lat temu z myślą o jeździe czasowej, a nie triathlonowej. Stąd długa i niska rama, korby 175 mm (rama M) i mająca niewiele regulacji kierownica Vision. Dodatkowym utrudnieniem była średnica kierownicy (25,4 mm) i rury widelca (1″). Wysokość siodła nie mogła być zmieniona, ponieważ zginęła śruba mocująca sztycę.
Na szczęście mieliśmy brakującą śrubę i mogliśmy dopasować odpowiednią wysokość siodła, a ponieważ zawodnik był bardzo sprawny, nie musieliśmy wymieniać kierownicy i mostka.
Krótsza korba (165 lub 170 mm) byłaby dobrym rozwiązaniem, ale zawodnik pozostał przy oryginalnej konfiguracji.
Ponieważ Klient przyjechał z „daleka”, wykorzystał okazję i przywiózł ze sobą drugi rower: Specialized Tarmac. Na nim ustawialiśmy pozycję szosową.