W tym roku, już po raz dziesiąty, odwiedziliśmy największe w Europie targi rowerowe EUROBIKE. Przyjechaliśmy do Friedrichshafen na kilka dni, ale ze względu na ilość firm , z którymi współpracujemy, skupiliśmy się na odwiedzeniu właśnie tych stoisk.
Wzięliśmy udział w szkoleniach zorganizowanych przez firmy Campagnolo i Fulcrum, dotyczących nowych produktów i ich serwisowania (nowe koła, najnowszy interface do elektronicznych grup Campy). Obejrzeliśmy prezentowane nowości firm: Wilier Trestina, Deda, ISM, Morgan Blue, Castelli, Lake, Gebiomized.
Najprzyjemniejsze były jednak spotkania na stoiskach 3T (z udziałem Cadela Evansa – zwycięzcy Tour de France) i spotkanie dystrybutorów zorganizowana przez Argon 18. Argon pokazał najnowsze rowery: czasowe/Tri E117, E117+, E119, E119+ i zmieniony szosowy: Nitrogen (zintegrowana kierownica z regulowaną długością mostka). Twórca Argona 18 Gervais Rioux i dyrektor drużyny Bora-Argon 18, Ralph Denk, podsumowali pierwszy, bardzo udany sezon sportowy.
Chwila oczekiwania…
… i osoby zaproszone przez 3T zaczęły się „integrować”
Cadel Evans rozmawia z jednym z inżynierów 3T (obecnie pracującym w Rotorze)
Na spotkanie zorganizowane przez Argon 18 przyjechali dystrybutorzy z całego świata
Główny projektant i jeden z inżynierów Argona omówili nowości pokazywane na Eurobike 2015
Imponująco prezentował się w pełni zintegrowany E119+. Niestety, choć rower w pokazanej konfiguracji jest (według testów w tunelu aerodynamicznym) „najszybszym” produkowanym seryjnie rowerem, kosztuje 42 tys. złotych
Nowy Nitrogen ma zintegrowaną kierownicę, dostępną w trzech szerokościach , z mostkami o regulowanej długości